donderdag 30 oktober 2014

Liefdesliedjes (3)

Met het Grote Opruimen achter me komt er nu tijd voor het kleine geschuif. Frutsels die linea recta naar de vuilniszak gaan, fratsels die het voordeel van de twijfel krijgen, en frotsels die ik toch maar houd. Voor nu even.

En terwijl bestaande zaken zo hun plek krijgen, maakt het leven ook weer nieuwe aan. Die op enig moment op hun beurt weer door mijn handen zullen gaan. Tastbare. Zoals dingen van mijn ouders die nu bij mij wonen. Maar ook aanstaande herinneringen. Ik denk aan nieuwe muziekjes. Om maar wat te noemen. Niet meer op een bandje, maar ergens in mijn hoofd. Dat ruimt wat lastiger op, mocht dat ooit aan de orde zijn, maar wellicht is er tegen die tijd een bezem uitgevonden om gedachten aan te vegen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten